Translate

Sahabat Bapak

Wednesday, December 9, 2009

Contest Mari Dialog Bersama N@m@n

Seorang kawan Bapak, N@m@n yang merupakan seorang guru dan menetap di Putrajaya sedang menganjurkan Contest Mari Berdialog Bersama N@m@n. Contest itu akan tamat pada 31 Disember ni.

Dipendekkan cerita, Bapak pun berhajat nak memeriahkan contest itu. Mana tahu ada rezeki...hehheh


A : Eh Kak Mala! pengantin lelaki tu sebijik cam Bang Mail, bermadulah Kak Mala

B : Sedap mulut ko, laki aku misai lentik, rambut rock. Pengantin lelaki tu skema, rambut pendek

C : Kelmarin aku nampak Mail gunting rambut, cukur misai kat kedai mamak kampung sebelah. Baik diam...

D: Makcik Ani ni, ayah kita kata dia jadi pengapit je. Pengantin tu 'sedara' jauh dia.

sekian, terima kasih.

p/s : N@m@n, punyalah payah nak pastikan setiap baris mesti tidak lebih 15 perkataan jer..hehhe

2 comments:

  1. hehe..bapak mmg terrer bab berdialog ni..

    good luck ye..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails