Translate

Sahabat Bapak

Thursday, February 28, 2013

Jom meriahkan Roadshow Huggies Dry Pants : Tukarlah untuk Lebih Senang Dipakai @ Mydin USJ

 Masanya sudah tiba tukar untuk lebih senang dipakai!

Dengan Lampin Huggies Dry Pants, pemakaian lampin bayi kini semudah koyak, salin dan lepas. Semuanya dalam tempoh 30 saat sahaja.

Apatah lagi, Huggies satu-satunya jenama lampin bayi pakai buang pertama Malaysia yang terbukti secara klinikal membantu menghalang ruam lampin.

Huggies Dry Pantas juga memenuhi ciri-ciri tidak mudah bocor yang memberi keselesaan kepada si Manja dan kesenangan kepada ibu bapa.
Inginkan lebih kepastian? Saksikan dengan mata sendiri di Roadshow "Huggies Dry Pants Tukarlah untuk Lebih Senang Dipakai" yang kini sedang berlangsung di ruang legar Mydin USJ sehingga 3 Mac 2013 ini.

Pengunjung akan ditunjukkan secara praktikal betapa mudahnya memakaikan Huggies Dry Pants kepada si Cilik.

Jika anda boleh mengatasi tempoh 30 saat tersebut, sertailah cabaran yang menawarkan pelbagai hadiah menarik!

Ingat, sesi persembahan dan cabaran berkenaan diadakan pada pukul 10 pagi, 2 petang dan 10 malam setiap hari sepanjang Roadshow Huggies Dry Pants.
Jangan lupa juga untuk dapatkan sampel percuma Huggies Dry Pants di samping berhibur seisi keluarga dengan pelbagai acara sampingan seperti pertunjukan silap mata, badut, tarian bayi dan peraduan Si Cilik Fotogenik.

Pelbagai promosi hebat dan hadiah percuma produk penjagaan bayi dan kanak-kanak Huggies juga disediakan sepanjang Roadshow tersebut.

Datanglah beramai-ramai! Acara penutup yang meriah akan diadakan dari pukul 8 malam hingga 9 malam pada Ahad.

Untuk maklumat lanjut, sila layari  laman Facebook Huggies, www.facebook.com/Huggies.Malaysia




4 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails